torsdag 11 september 2008

Kundträff eller konferens? Dånvikens ordnar cateringen!

Hösten är företagskonferensernas tid. Under mina 22 år på SAS deltog jag själv i hundratals konferenser och kundträffar – ibland på stora spanska slott, ofta i fönsterlösa mötesrum på Frankfurts flygplats. Ibland var jag konferensdeltagare, ofta var jag en av dem som ledde det hela.

Nu, som ägare av en delikatessbutik, undrar jag varför vi så ofta reste bort när vi skulle träffa kunder eller konferera på avdelningen. När det är billigare och nog så trevligt att stanna kvar på kontoret. Kunder uppskattar ofta att få se var man jobbar.

Du som är chef och behöver konferera i lugn och ro med dina medarbetare – prova att samla dem till kvällskonferens på kontoret. Bjud på Dånvikens catering och ett glas vin som avbrott i arbetet. Du ska se att humöret och kreativiteten bland medarbetarna kommer att stiga!

Det spelar ingen roll var i Stockholm du jobbar – om du beställer, så levererar vi. Dånvikens Delikatesser må vara lokalt förankrade, men vi är också modernt mobila. Antalet deltagare i din konferens spelar inte heller någon roll. Om ni är många, oljar jag skärmaskinen!

Förresten – det behöver ju inte ens vara en konferens. Ibland vill man ha fest också.

Välkommen in och diskutera innehållet i din catering. Eller välj någon av våra färdiguttänkta bufféer.



steve@danvikens.se

0734 22 86 15

Inga kommentarer: